2012. november 23., péntek

Falling...

Sziasztok drága olvasóim...
Már akik olvasnak egyáltalán.
Nem ezzel van a probléma.
Rengeteget fenyegetőztem már azzal, hogy bezárom a blogot, mert senki nem olvassa, amit írok.
Olvassátok, tudom. Látom. Csak már unjátok a történetet...
Négy évad, ez nagyon sok! Sehol nem láttam még eddig ilyet.
Bevallom nektek, hogy már én is unom.
Ezért is fogom végleg bezárni a blogot.
Még van két részem. Ezeket publikálni fogom még, hogy azért valamennyire kerek legyen a történet, de én itt befejeztem Wanda és Eric történetét.
Sok szép emlék fűz hozzájuk, már több, mint egy éve hogy írom a történetet és mint látjátok közel a 40 ezer, sőt szerintem mire ezt néhányan olvassák már meg is lesz ez a szép kerek szám.
Amikor tavaly publikáltam az első részt, rengeteget álmodoztam, hogy egyszer én is látok majd egy ilyen számot. És nagyon köszönöm nektek!
A helyzet az, hogy tanácstalan vagyok.
Tudjátok nem szeretném abbahagyni az írást.
De egy ilyen után a nulláról kell újrakezdeni. (hogy egy barátom szokta mondani)
Titeket érdekelne egy új történet?
Egy történet egy rosszfiúról és két testvérről.
Egy akciótörténet, egy kis fantasyval és szerelemmel megspékelve.
Mert magabiztosabban állnék hozzá, ha valaki olvasná.
És nem számít semmit a komment!
Nem! Nem szabad megfelelni, én pedig mindig erre törekedtem, hogy megfeleljek nektek.
De magamnak szeretnék megfelelni, és ha elkezdeném, én csakis azt írnám, amit én akarok. És arra vágyom, hogy legyenek olvasók, aki akár kritizálni is képesek, mert én abból tanulok!
Érdekelne ez valakit? Nem tudom... de én akkoris elkezdem.
Mint szoktam mondani: új név, új történet, új olvasók.
Akit igazán érdekelek. Az meg fog találni, hamarosan...
És köszönöm a figyelmeteket, az elkövetkezendő két hétben publikálom a maradék két részt, aztán belevágok valami újba.
Sziasztok!
Anna Love

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése