2012. augusztus 28., kedd

5.rész - Mi lenne ha...

Sziasztok! :)
Meghoztam a folytatást, ami egyben különkiadásunk utolsó előtti része! :D
A 6.rész vagyis az Ő lenne az című fejezet három nap múlva, azaz augusztus 31-én pénteken lesz fent és az egy kicsit hosszabb lesz, mint ezek a fejezetek voltak. :)
Aztán pedig szeptember 2-án 4.évad 1.rész - Jelek :D
Mit szólnátok egy kis részlethez? hm? :)
"-Add ki a ruhát, ha levetted, addig visszaviszem!-mondta a srác, én meg bólintottam és visszamentem öltözni. Nem bírtam megállni, hogy ne csodáljam meg magamat a tükörben.
-Hm... Ki ez a jóképű srác?-kérdeztem magamat nevetve, közben kiadtam a ruhát a volt táncosomnak. Na jó, elég volt a hülyéskedésből. A székről felvettem a pólóma... Hol a pólóm? Odanéztem, ahová a ruháimat tettem. De egy sem volt ott...
-Alex, hol a ruhám?-csúszott egy oktávval magasabbra a hangom, de választ nem kaptam.-Alex?-néztem ki, de láttam, ahogy a srác éppen kimegy a boltból.
-Basszus...-kerekedett el a szemem."
Szóval ilyenekre számíthattok a folytatásban. :D
De addig is itt a folytatás, nézzük Wanda egyik csínyét és még képbe kerül Simon barátunk is. ;)
Jó olvasást!
Pusz: Anna Love ♥
u.i.: zenét érdemes kapcsolni! ;)

Tumblr_m7xppz3ebd1r0lmr8o1_500_large

-King, a helyeden vagy?-emeltem fülemhez a walky-talkyt.
-Igen, Danny?
-Szintén.-felelt a srác.-Lou?
-Dettó.-mondta harmadik haverom, Tom pedig mellettem állt és biccentett, ő is készen áll.
-Öt perc múlva kezdünk. Most bemutatkozunk végre a giminek.-mosolyodtam el, és zsebre raktam a készüléket.


Barátommal megálltunk egymással szemben. Fejemünkre húztuk maszkunkat és Tom belém karolt.
-Mehet?-néztem rá féloldalasan.
-Hajrá!-nyitotta ki az ajtót, ami a tornateremhez vezet.
Sok maszkos alakkal találkoztunk, akiket így nem ismertünk meg, de ez nem is volt gond, mert ez azt jelenti, hogy mindenki kiléte titok marad.
A terembe lépve zene fogadott minket, rengetegen táncoltak, a két zeneszerkesztő állt csak ideiglenes kis színpadunkon. A farsang témájához illően valami Masquerade című szám szólt, arra táncoltak a többiek.
-Szabad egy táncot?-fordult felém Tom és a kezét nyújtotta. Elmosolyodtam, aztán belecsaptam tenyerébe és ő megforgatott, majd kezét hátam közepére csúsztatva hátra döntött. Lehunytam szememet és csak hagytam, hogy vezessen, hiszen nagyon jó táncos a barátom. Derekamra helyezte a kezét, én meg vállát átkarolva néztem a szemébe.
-Szabad lesz?-hallottunk egy hangot a hátunk mögül, ahol egy lány állt. Sóhajtottam egy nagyot, természetesen rájöttem ki van a maszk mögött és e kérdés Tomnak szegeződött. Barátom tanácstalanul rám nézett, mire megvontam a vállam, hadd táncoltassa meg azt a libát. Alexa... Hihetetlen, hogy gimibe is képes volt ugyanoda beadni jelentkezését, nem sikerült megszabadulnom tőle.
Én sem maradtam egyedül, hiszen egy számomra most ismeretlen srác szólított le. Vállára helyeztem kezemet és ritmusra mozogni kezdtünk. Forgatott, táncoltatott, én pedig nagyon szeretek táncolni, minden mozdulatát követtem.
-Hu, nagyon jól táncolsz!-jegyezte meg.
-Tudom.-bólogattam szerényen.
Ekkor a szám lassítani kezdett, én meg az órámra néztem, mikor a fiú felkapott az ölébe és így pörögtünk. Majd az utolsó refrénnél minden fiú magasba emelte partenerét, ezt szerintem előre megbeszélték. Jól éreztem magamat tánc közben, a szám és az öt perc így nagyon hamar el is telt...
"I want a chance to feel you, the girl behind the mask."
Ez volt a végszó, mert az egész tornaterem elsötétült.
-Showtime...-suttogtam mosolyogva és elléptem a fiútól, aki a sötétben kapálódzott, mert vagy háromszor megütött.
Értetlenkedő hangok, néhány sikítozó diák, én pedig a bordásfalhoz húzódtam. Megbeszéltük Tommal, hogy az ablakon át távozunk, két percet kaptunk. A fal mellett végigmentem a termen. Első készítettünk mindent, feladat annyi, hogy a bordásfalon felmászunk és kimászunk. Kint Lou és Danny két fa közé feszített egy lepedőt, amire ugorhatunk. Ők pedig már lent vártak minket. Kicsit küzdöttünk a távozással, mert mint kiderült Tomnak tériszonya van, már két méteres magasságban is. Végül lejött, bent pedig kezdtek elhallgatni az emberek.
-Megvannak?-néztem Lou-ra, aki elemelt egy kulcscsomót.
-King mindjárt érkezik a pince kulccsal, csak még ki kell másznia azon a pici ablakon.-mondta a srác.-A főbejárat zárva, ablakok kívülről vannak reteszelve. Kaja van, reggel kel a nap, fény is lesz. Kész vagyunk!-adott egy ötöst.
Ekkor King is megérkezett. Biztosított minket, hogy minden oké, mehetünk. És hazamentünk.
Most már elmagyarázom a tervet: farsang, témája álarcosbál. Ez azért jó, mert fogalmuk sincs ki tehette. Mit tettünk? Gyakorlatilag annyit, hogy bezártuk az iskolát. Benne a diákokkal, tanárokkal. Mivel már késő volt, sötétedett. A biztosítékot lecsaptuk, a pincét bezártuk, szóval nem tudnak villanyt oltani. Ablakokat nem tudják kinyitni, erre is volt gondunk. Béna csíny, de kezdetnek jó lesz. Simon azt mondta, hogy ő először hörcsögöket vitt a tanáriba...
A házunk előtt elváltunk a srácokkal, én pedig bementem. Levettem a kabátom és a cipőm, mikor anya kidugta a fejét a konyhából.
-Ilyen korán hazaértél?-kérdezte.
-Áh, nem volt valami érdekes a buli.-legyintettem.-Felmentem!-robogtam fel a lépcsőn. Elhaladtam öcsém szobája előtt, aki mosolyogva nyitotta ki az ajtaját.
-Mi van?-förmedtem rá, mert idegesített folyamatos vigyorgása.
-Amerikai vadóc?-fonta össze karjait, de még mindig nem értettem. Látta, hogy fogalmam sincs miről beszél. Fogta magát és behúzott a szobájába.
-Matt, mi bajod van?-kérdeztem, ő pedig becsukta az ajtót.
Elővette a számítógépét és rácsatlakoztatta tévéjére. Ő amolyan... kocka.
A képernyőn Egy honlap jelent meg, én meg érdeklődve térdeltem le a készülék elé.
"Wanda Love, az amerikai vadóc?"
-Tessék?-olvastam le a címet, amire Matt rákattintott.
Egy kép rólam. És a srácról, akivel táncoltam... Éppen mikor a magasba emel, én feltartott kezekkel nézem a plafont, ő pedig engem. De ezt ki fotózta?
-Ha történt már magával valami, amit véletlennek hitt vagy magát okolta a tettekért, ne legyen olyan biztos benne. Ismeri Wanda Love-t? Ha nem, akkor bemutatom: ez a 13 éves lány Kaliforniában él, különféle csínytevések elkövetője. Ki gondolná, hogy még gyerek, de már felrobbantotta a kémia labort, kiengedte a keselyűket az állatkertben vagy bezárta iskolájának diákjait és tanárjait az épületbe? Igen, erről lenne szó. Az utóbbit éppen pár órája hajtotta végre, viszont az igazgató telefonált a rendőrségnek, így kiürítették az épületet és mindenki jól van.-ahogy ezeket a sorokat olvastam fel, folyamatosan azon kattogott az agyam, hogy ki a fene jött rá. Majd a végére érve sütöttem a szemem.-A cikk írója...-nyeltem egy nagyot.-Simon Grey.
-Ismered?-kérdezte az öcsém, mire feléfordultam.
-Persze, hogy ismerem!-válaszoltam idegesen.-Ő tanított ezekre a dolgokra és, és... vele táncoltam.-a képernyőre meredtem, le is esett az egész. Felálltam, földhöz vágtam a maszkot és elviharzottam, egy szó nélkül...

-Eressz be!-kopogtattam dühösen az ajtón, mikor egy idegen srác nyitott ajtót.
-Mit akarsz te este 10-kor, nekem már aludnom kell!-dörzsölte a szemét, aztán felnézett rám és elfelejtett levegőt venni.-Simon... szedd össze magad!-kiabált hátra. Az áruló megjelent mögötte. Először le sem esett neki, hogy ki vagyok, de aztán megrázta magát, mert azt hiszem rájött.
Ott álltam szakadtan a farsangi jelmezemben, 30 kilométert utaztam azért, hogy idejöjjek az egyetemre. Hogy leszedjem a fejét.
-Most vagy beengedsz, vagy itt kezdek el üvölteni!-mondtam, és természetesen ajtót nyitottak. Beléptem a szobába és igaz, hogy nagyon kupis vagyok, de ez azért nekem is sok volt. Undorító volt ez a szoba.
-Wanda, mielőtt letépnéd a fejem, hadd magyarázzam meg!-állt meg előttem Simon.
-Mit?-vontam fel a szemöldököm.-Hogy úgy akartad mindenki figyelmét magadról levonni, hogy engem mártassz be? Segítessz, majd felrakod a netre, miket tettem én?
-Figyelj! Az a helyzet, hogy én végeztem ezzel az egésszel! És az egyetemnek írtam sztorit, hogy bekerülhessek az újságírókhoz. Ezek meg feltették a netre!
-Jó kamu, de tudom mikor hazudnak nekem!-fontam össze a karjaimat.-Akkor mit kerestél ma ott? Honnan tudtad, hogy én vagyok az, akit leszólítottál? Csak nem kémkedünk?
Lehajtotta a fejét és zavartan megvakarta fejét.
-Oké, ott a pont!-rázta a fejét.-Igazad van. Ezt akartad hallani?
-Ami azt illeti, igen.-vigyorogtam.-Megígéred, hogy nem írsz rólam többet?
-Abbahagyod?
-Szó sincs róla...-mondtam.-Csak ha már híres vagyok, rendes írók írjanak rólam.-ez volt a végszavam. Otthagytam őket. Ezért megérte utazni harminc kilométert: igazam van, plusz jól megmondtam ennek a töketlennek.
És ha már híres vagy inkább hírhedt akarok lenni, neki kéne állnom a folytatásnak...

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Bezárta az iskolát?! Úúúristeen!!! Hát ez.. Még nekem se jutott volna az eszembe. Talán egyszer én is kipróbálom, csak ki ne csapjanak! Vagy elvégeztetem a naaagy Lili Love-al! :DD És bakker, ez a részlet! Már ott elkezdtem nevetni, aztán ezt már csak a #sulibezárós jelenet tudta fokozni! :D Úristen.. Eric tud valamit, annyi szent! :D
    Amúgy az unokahúgom volt olyan bátor, és azt üzeni Neked, hogy a történeted valami istenkirály, és Te vagy neki a példaképe! ;)
    Várom az utolsó részt, és a 4. évadot!
    Puszi: Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. @Vivi: hm...tényleg nem hülyeség elvégeztetni vele...xddd és nagyon örülök,hogy tetszett! :D
      Az unokahúgodnak pedig üzenem,hogy nagyon szépen köszönöm,iszonyatosan jól esett,hogy ezt mondta...:'))

      Törlés
  2. Szia :D
    Hát ez nekem nagyon tetszett :D
    Hmm.. talán reménykedhetek olyan dolgokban, minthogy Simon feltűnik a 4. évadban is? *-* Én mindenesetre nagyon örülnék neki, kedvelem a srácot :))
    Bezárni az iskolát? -.-" Wanda.. ez még tőled is fárasztó XDD
    Még itt is megjelenik Eric, a híres Masqureade, szeretem azt a számot!!
    Azon elmélkedtem vajon Eric és Wanda között valaha is szóba kerül majd az a bizonyos Brazíliai eset? XDD Ők tudják már hogy találkoztak?
    Hatalmas ötelet volt ez a kis ráhangolódás, jókat szórakozom rajta :P :))
    Várom a befejező epizódot és a 4. évadot pedig már iszonyatosan :))
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. @Jenni: hát... Nem tudom mi lesz Simonnal... lehet,hogy még visszatér...;)
      Az a brazíliai eset a 4.évadban nem hiszem,hogy szóba kerül,viszont az ötödik évadban elég valószínű,hiszen úgy gondolom,hogy az lesz a legromantikusabb évad és nem hagynám ki belőle! :D
      Örülök,hogy tetszett ez a különkiadás és igen, negyedik évad... 2 nap! ;D

      Törlés