2012. május 2., szerda

A legszebb pillanatok... :)

Kedves olvasóim!
Éjjel 1 óra előtt 9 perccel (00:51-kor) mondhatnám azt, hogy pontosan fél évvel ezelőtt ekkor keltem fel egy gyönyörű szép álomból, ami megihletett a történet megírására... És pontosan ekkor publikáltam a legelső fejezetemet. :)
Ezalatt a 6 hónap alatt közel 23,000 látogatóm volt, 23 bejelentkezett (!) olvasóval, sok kommentelő és sok rejtőzködő olvasóval rendelkezik a blogom. Megszeretném nektek köszönni ezeket a hónapokat, nekem rengeteget jelent...
Mert a legtöbb történetem nemhogy a 6 hónapot, a két hónapot nem érte meg, Wanda és Eric történetére viszont büszke lehetek.
És hogy mégis legyen valami olvasnivalótok, elmondom mi történt 2011. november 2-án este és 3-án éjjel:

Tudjátok, nagyon jó a memóriám és pontosan emlékszem, hogy olyan fél kilenc körül éppen tévét néztem, kapcsolgattam, mert nem igazán találtam érdekes műsort és megállapodtam a Disney Csatornánál (amit egyébként soha nem szoktam nézni, de most nagyon boldog vagyok, hogy akkor odakapcsoltam.)
Éppen a Zack és Cody a fedélzeten című sorozat legeslegelső része ment.
Röviden arról szólt, hogy ez a két kiskölyök valahogy a hajóra került, jó ez számomra nem is fontos. De akkor jött egy szereplő, nevén nevezve Bailey, akit nem vettek fel a hajóiskolába. Így úgy döntött, hogy fiúnak öltözve elvegyül és úgy próbálja élni ott az életét (ami persze, hamar megbukott).
Korán lefeküdtem és rengetegszer mindenfelé butaságot álmodok, de aznap este nem...
Az álmomban ott volt Eric és beszélt hozzám. Én pedig csak ott álltam, figyelemmel kísérve, amit mond. Ekkor megjelent mellettem egy lány, aki nagyon hasonlított Getter Jaani-ra (aki az egyik példaképem, ezért is meg az álom miatt is őt választottam Wanda szerepére). Egy baseball sapkát viselt, fekete pulcsiban volt, először azt hittem, hogy fiú, csak mikor közelebbről megnéztem jöttem rá, hogy igazából lány. Aztán (jött a butaság, ami soha nem hiányozhat egyetlen álmomból sem) megdobta Ericket egy banánnal és elszaladt. Oké, ez fura volt. De aztán Eric megszólalt:
-Ki volt ez a srác?
Meglepődötten néztem rá, mert hogy egy lány volt, nem ismerte fel? Getter, akivel biztosan találkozott az eurovízión 2011-ben. És ekkor felkeltem, a következő gondolatokkal a fejemben: egy lány! Egy csínytevő lány! Eric Saade... egy szerelmes történet! Egy szerelmes történet egy csínytevő lányról és Eric Saade-ról!
Mondjuk legyen a lány kaliforniai (mert akkor nagyon szerettem volna eljutni Kaliforniába) és egy csínytevés miatt kerüljön el otthonról, mondjuk Svédországba (ha már Eric). És legyen fiú, mert lányként nem veszik fel sehova a magatartása miatt. És legyen love sztori, mert a lány szeressen bele Ericbe, de mint fiú... és így bonyolódtak a dolgok. :D
A második évadnak is szép története van. :)
Éppen aznap néztük meg média órán (november 18, péntek) a Békés harcos útja című filmet, ami megihletett. Igazából leginkább a főszereplő (aki a mi Renénk). Egy srác volt, aki mindent megtett azért, hogy elérje, amit akar. Főbb tulajdonságai: makacsság és akaratosság. Ekkor visszajött az, hogy Wanda csínytevései. És mi lenne, ha ezt együtt csinálnák? A legnagyobb csíny? :) És Eric lenne az elszenvedő.
A harmadik évad pedig a Nevem Earl című sorozat után jött, az egyik főszereplő a tanúvédelmi program tagja, és legyen Wanda is az! És mivel nagy eurovízió fan vagyok, azt is belecsempésztem. :)
A negyedik évadot pedig egy olyan csoportnak köszönhetem, akikkel körülbelül 3 hónapja ismerkedtem meg. Mindannyian nagy Eric rajongók vagyunk, és mondjuk kicsit őrültek is. És ekkor kitaláltam még valamit a harmadik évadhoz, amiből jönne a negyedik évad, azaz a Crazy fans' attack. És úgy gondoltam, legyetek részesei a történetnek. ;)

Röviden összefoglalva ennyi a blogom története. :D
Nagyon-nagyon örülök, hogy neki kezdtem ennek a történetnek, mert ez megalapozhat valamit a jövőmben, de ki tudja? :D
Szóval szeretném megköszönni támogatásotokat, remélem még sokáig az olvasóim maradtok!
Ez pedig nemcsak a 6.-os matek és felvételi előkészítő füzetem...
Ebben a füzetben kezdődött minden. ;)



A fejezettel pedig igyekszem, nagy valószínűséggel, péntek este már olvashatjátok is!
És most se számítsatok egy szuper fejezetre. :/ Viszont utána már azt hiszem helyreállok, mert utána már minden ki van találva, szóval az ezután fejezettől kezdve lesz részetek izgalomban, szerelemben, háborúban, csalódásban és meglepetésekben...
Ezt előre elkönyvelem. ;D
És még egyszer nagyon-nagyon köszönöm és örülök, ha ezt is elolvastátok. :)
Szeretem az olvasóim!
Puszi: Anna Love ♥

1 megjegyzés:

  1. Én hihetetlen boldog vagyok hogy aznap felébredtél :) És megírtad ezt nekünk ;) Annyira jó az alaptörténet hogy azt már fokozni is alig lehet :D IMÁDOM! :D <3
    Remélem Molly és Eric történetének is legalább ekkora sikere lesz :D Bár biztos vagyok benne :D
    pusziii Roxiii
    és még sok-sok Részt és Évadot és Történetet TŐLED :D

    VálaszTörlés