2012. május 17., csütörtök

Fontos...

Sziasztok!
Iszonyatosan sajnálom, de nem tudom hozni, csak vasárnap a fejezetet...
Tudjátok én tegnapra terveztem a 23.rész megjelenését, vasárnap el is határoztam, hogy megírom hétfőn és kedden, szerdán pedig publikálom. 
Ez amiatt húzódott volna mára, mert kedden (bocsánat, ezt muszáj megosztanom veletek! :D), életem legszebb napját éltem meg, hiszen találkozhattam a Quantum XXL nevű tánccsoporttal, akik hatalmas példaképeim és ezért nem volt időm írni aznap...
Aztán a legszebb nap után jött a legrosszabb, egy régi jó barátom, akivel már vagyok évek óta nem találkoztam: a nátha.
Ezzel semmi nem lenne, még jó is lett volna, itthon maradtam volna és megírtam volna a fejezetet, csak hát ez nem pont a legjobbkor történt, hiszen szombaton utolsó általános iskolai fellépésem lesz, így ma egész nap próba volt, szóval a betegséggel és ezzel szenvedtem rendesen, mostanra pedig már annyira rosszul vagyok, hogy mozdulni sem tudok....
Így vasárnapra tolódik a fejezet, remélem nem haragszotok, tényleg igyekszem és legyen kárpótlás! A leghosszabb rész, amit eddig írtam 11 oldalas lett, a mostani fejezetnél pedig épp a 11 oldalt írom, de még egy csomó minden van hátra és nem akartam ezt a fejezetet is két részesre csinálni, mert a mostani után ismét egy két részes lesz, szóval ez marad egyben.
Addig is egy részlettel szolgálok nektek! :)
És tényleg nagyon-nagyon sajnálom!
Puszi: Anna Love ♥

"Ekkor kicsit felszisszent és a karja után nyúlt.
-Minden oké?-kérdeztem, mire megrázta a fejét.-Gyere, elviszlek az orvoshoz!-ragadtam meg másik karját és megkerestük az ügyeletes orvost, aki mindig itt tartózkodik, az esetben, ha valakinek valami baja lenne. És most lett is...
-Hát kisasszony!-emelte a fény felé a röntgen képet.-Eltört a csuklója!
-Tessék?-kérdeztük egyszerre kétségbeesetten.
-Igen.-felelt és bekapcsolt egy kivetítőt, amire ráhelyezte a leletet.-Ott!-mutatott egy pontra.-Ha jobban megnézik, látni fogják, hogy egy kis darab lepattant a csontból, ezért ez egy elég veszélyes eset, hiszen ha rosszul forr össze a csont, újra el kell törni a helyre rakás érdekében...
-Azt hiszem elájulok!-támasztottam neki a hátam kicsit megszédülve a falnak e hallatán."

1 megjegyzés:

  1. Gyógyulj meg!! (:
    Ne szabadkozz a késés miatt, a fő hogy majd jön és addigra már ki leszünk rá éhezve!

    VálaszTörlés