2012. május 30., szerda

25.rész - A döntő

Sziasztok! :D
Hát elérkeztünk ide is....
Ebben a fejezetben még nem derül fényre minden, sőt nem is tudtok meg semmit, csak kaptok pár olyan információt, amiből már tudtok következtetni. :)
Még jelentkezhettek szereplőnek a 4.évadhoz, már összeraktam az eddigieket és ezzel együtt a történetet is.
Úgy terveztem, hogy valamikor szeptember, október környékén jön az évad, a Romeo-t addigra szeretném befejezni. :)
Egy valamire szeretném felhívni előtte a figyelmeteket, hogy... lesz benne valami elég durva rész! Remélem nem kapok ki érte annyira... :$ :D
Na, nem húzom tovább, lássunk a fejezetet! :D
Jó olvasást!
Pusz: Anna Love ♥
u.i.: Gratulálok Loreen-nak, az eurovízió nyertesének, lássuk a történetben is Svédországot illeti-e ez a cím.. :)


Nagyot nyújtózkodtam és egy nagy ásítás közepet felültem a kanapén. A maci még mindig a kezemben volt, mosolygós tekintete máris feldobta a reggelem. Felálltam és indultam volna, hogy lefürödjek, mert erre tegnap nem került sor, olyan fáradt voltam, hogy szinte összeestem. De ismét előjött az a deja vu nevű érzés...
Pontosabban nemcsak a deja vu-t éreztem, hanem a jó kemény földet, amikor ráestem. Ijedten fordultam meg és egy rémült alakkal találtam magam szemben.
-Miért alszol a földön?-érdeklődtem, mire Nemtudomki sziszegve dörzsölte meg az oldalát.
-Mert az kényelmesebb, mint a kanapé!-mondta pimaszul, én meg elmosolyodtam.-Csak eltűntél tegnap...-magyarázta.-Felkutattam érted az egész arénát, mert azt hittem elvittek! Mondjuk az az én hülyeségem, hogy itt kerestelek utoljára..-vakarta meg a fejét.-És amellett, hogy kezdelek komoly félteni, fáradt is voltam.
-Tudtad, hogy van egy kényelmes ágy a másik szobában?-kérdeztem.
-A francba!-ropogtatta meg nyakát, amitől kirázott a hideg.
Tényleg nagyon fáradtnak tűnt... A víz is teljesen leverte, olyan mintha egész éjszaka valami fárasztó fizikai munkát végzett volna.
-Vedd már le ezt a ruhát!-noszogattam.-Bele fogsz sülni!-kezdtem lerángatni róla a sálat, de utána kapott. Csak egyszerűen már nem bírom nézni, csodálom, hogy nem fullad meg!
Ekkor valaki kopogtatott, mire mindketten odakaptuk a fejünket és aztán egymásra néztünk. Próbáltam Nemtudomkinek jelezni a tekintetemmel, hogy nincs kedvem kinyitni, de vagy bealudt vagy egyszerűen nem figyelt rám, ezt mondjuk nem tudtam megállapítani a hülye napszemüvege miatt.
Végül a 4.után meguntam és szememet forgatva mentem ajtót nyitni.
-Oh, szia...-köszöntem az odakint álló Duncannak.
-Segítened kell!-mondta mindenféle bevezetés nélkül, hangjában egy kis idegességgel és aggodalommal.
Visszalestem a szobába, ahol védelmezőm kényelmesen elhelyezkedett a kanapén és valószínűleg elaludt. Hagyom kicsit pihenni, hiába nem látom a szemét, amiből kiolvashatnék bármit, egyszerűen látom rajta, hogy fáradt. Ezt ki fogom deríteni...
-Szolgálatodra!-mondtam, miután óvatosan becsuktam az ajtót, ekkor pedig megérkezett a Blue további két tagja, Simon és Anthony is. Már ekkor sejtettem miről lesz szó...
-Lee passzív-agresszív viselkedést folytat.-szólt az utóbbi.
-Mi?-kérdeztem értetlenül.
-Lee ki van borulva, amiért megtudta, hogy Eric Saade barátnője vagy!-magyarázta Simon.
-Abból, hogy megcsókolt mindenkinek az jön le, hogy együtt vagyunk?-hitetlenkedtem.
-Miért nem?
-De...-bólintottam kínosan, mert elég hülye kijelentést tettem az előbb.-Oké, lebuktam!-tettem fel a kezemet.-De légyszi ezt ne feszegessétek! Nem szabadna erről senkinek tudni!-mondtam.
-Pedig Eric elég nyilvánosan csinálta, amit csinált!-célozgatott a csókunkra Ducan.
-Felejtsük el!-legyintettem.
-Ezt Leenek mondd!-szólt Anthony.
-Jó, beszélek vele!-sóhajtottam és elindultam a srácok öltözője felé.
Lesz abból balhé, hogy szó nélkül meglógtam, de ezt nem tehetem meg a fiúkkal, hogy a srác miattam nem fog csinálni semmit a színpadon és ezért lesznek utolsók!
Kicsit idegesen vertem az ajtót, mikor ijedtemben egy nagyot ugrottam:
-Mit akarsz?-hallottam egy szintén dühös hangot a hátam mögül.
-Figyelj, beszéljünk!-mondtam, de leintett és otthagyott...
Az, amit még a megváltozott Wanda sem hajlandó elviselni, az az ha semmibe veszik! Hiába nem vagyok most Wanda Love, ezt akkor sem tűrnöm el!
-Most rögtön állj meg!-szorítottam össze fogaimat, de a srác csak továbbment a folyosó végén pedig szem elől vesztettem. Mérgesen trappoltam utána, de sehol sem találtam.
-Lee Ryan, most azonnal gyere ide!-toporzékoltam, mint egy kisgyerek, választ viszont sehonnan nem kaptam.
És ekkor történt valami olyasmi, amire nem számítottam... Megtanultam a kettes leckét, de most meg sem tartottam nyitva a szemem, hiszen a következő pillanatban a földre rogytam a fájdalomtól. Egyszer az életben rázott meg áram, mikor rosszul dugtam be a töltőt a konnektorba. De ez most nem olyan volt... A hátamba kaptam az ütést, egy hang sem jött ki a torkomon, nemcsak az ijedtség miatt, hanem ahogy belém nyilallt...
-Hé, mit művel?-hallottam Lee felháborodott hangját, mire kínokkal küszködve emeltem fel fejem és támadómra kaptam tekintetem. Homályosan láttam alakját, fekete sapkát és sötét napszemüveget viselt. Kezében azzal, amivel megtámadott, nem láttam pontosan mi volt az, mert mikor a srác megjelent, tovább állt, de nem hagyta szó nélkül a dolgokat:
-Wanda Love, élvezd ki utolsó napjaidat...-mondta búcsúzóul, hangját nem ismertem meg, de jellegzetes volt, mint Nemtudomkié, azzal a különbséggel, hogy nem mély, hanem nagyon magas volt a hangja.
Fájdalmasan hajtottam a földre fejemet, közben pedig a hátamat fogtam, ahová az ütést kaptam. Összeszorítottam fogaimat, de nem bírtam... Könnyezni kezdett a szemem, úgy feküdtem a földre borulva, mikor valaki felkapott, kizárásos alapon Lee lehetett és éreztem, ahogy szaladni kezd...
Megállt egy ajtó előtt, sietősen kopogtatott harmat, az ajtó meg pont hat másodperc múlva nyílt is, gondolom a zilált dörömbölés miatt.
-Mi történt?-hallottam védelmezőm megrémült hangját és egyből utat adott Leenek, hogy bevigyen. Az utat már ismertem, így állapítottam meg, hogy a kanapéra helyezett. Alig voltam eszméletemnél, de hallottam őket.
-Mi történt?-ismételte meg előbbi kérdését Nemtudomki.
-Hallasz?-hajolt le mellém Lee, gondolom, hogy megállapítsa magamnál vagyok-e.
-Igen...-feleltem.-De a hátam nagyon fáj.-sziszegtem.
A srácok nem sokat törődtek azzal mennyire is gáz ez, egyszerűen levették a pólómat, Lee pedig a hasamra fordított.
-Aaaa...-mondták mindketten elszörnyedve.
-Mi az?-kérdeztem kicsit ijedten.
-Ne, akard tudni...-küszködött a szavak kimondásával Nemtudomki, azt vettem le belőle, hogy rosszul lett a látványtól.
-Nem vérezhet, ez mi?-mondta Lee, mire felkaptam a fejem.
-Micsoda?-sipítottam, és ledobták mellém a pólómat, amit átáztatott a piros vérem...
Remegve hajtottam vissza a fejem, könnyezett a szemem a fájdalomtól a srácok pedig elállították a vérzést, igaz bele telt egy kis időbe... Végül Nemtudomki leragasztotta a sebemet, én meg visszavettem a felsőm és tenyerembe temettem az arcom. A két fiú leült a két oldalamra, én meg sírva fordultam védelmezőm felé.
-Rendben, megtanultam a kettes leckét!-mondta szipogva, mire letörölte a könnycseppeket az arcomról.
Sóhajtva, óvatosan dőltem vissza, mire a másik oldalról Lee mosolyogva simította meg a vállam.
-Nem tudom ezzel, most mennyire szólok bele mindenbe. De...-nyújtotta felém a kezét.-Örülök, hogy megismerhetlek Wanda Love.-mosolygott.
Nemtudomkivel döbbenten néztünk össze.
-Hupsz...-húztam el a számat.
-Hupsz?-rázta unottan a fejét a srác.-Végül is már tök mindegy! Tudják, hogy itt vagy, most majdnem kinyírtak! Csak azt nem tudom mit kapsz, ha kiderül, hogy nem Getter Jaani vagy...
Erre viszont én sem gondoltam... Mi lesz, ha kiderül? Akkor kitiltanak vagy mi? Vannak ilyen dolgok, amiket nem szeretnék megtudni, mint például ez...
-Egy pillanat!-álltam meg, félbeszakítva jelenlegi témánkat és Leere néztem.-Te... megmentettél engem? És akkor te... te nem gyújthattad fel az épületet, hogy engem elintézz! Most láttam ki volt, te is láttad, ott állt veled szemben! Ha ez nem egy rossz vicc... akkor tényleg nem te voltál...-ez a felismerés ütött most fel bennem.
-Azt hittem ezt már megbeszéltük?-vonta fel a szemöldökét a srác.
-Tudom, tudom! Csak ez most így... most már van rá tényszerű magyarázat is... és..-magyaráztam, de azt hiszem be kéne fognom a számat.
Lee azt hiszem most magára vette, hogy eddig nem hittem neki. Egyszerűen csak felállt és kisétált a szobámból... Kínosan hajtottam le a fejem.
-Mennyire ismered a srácot?-kérdezte Nemtudomki.
-Nem igazán...-feleltem értetlenül kérdésére.
-Akkor azonnal békülj ki vele... vagy mindenkinek elmondja ki is vagy valójában...-rázta a fejét a srác, majd ő is ott hagyott.
Ha Lee akkor nem lett volna ott, most lehet, hogy nem is élnék. Ő mentett meg, én meg átvertem és ezt még ráadásként az orra alá is dörgöltem. Hogy soha nem tudom befogni a számat!
Én ezt már... nem bírom! Túl sok a szerep, amit játszanom kell, túl sok a titok, ami tartanom kell, túl sok a titok, amit én nem tudok, egyszerűen nem bírom tovább! Miért történik velem mindez? Végre boldog voltam! És most ismét el lett minden rontva! Bárcsak soha ne mentem volna el abba a hülye boltba! Maradtam volna otthon Erickel, ápoltam volna a beteg barátom, de én elmentem otthonról... és ez ide vezetett. Itt állok most, abban sem vagyok biztos, hogy megélem-e még holnapot! Belefáradtam ebbe...
Hason fekve a macihoz nyomtam az arcom, úgy folytak patakokban a könnyeim. Ha most Lee elárul, nekem annyi! Itt hagyott... ő is és Nemtudomki is. Lehet, hogy éppen most mászik be valaki az ablakon csak azért hogy elintézzen? Ki tudja? De már senki sem véd meg, eljátszottam a lehetőségeimet. Ennyi...
Felkaptam a fejem. Lépteket hallottam volna?
-Van ott valaki?-kérdeztem ezek szerint a nagy semmit, mert választ nem kaptam rá. Orromat hirtelen valami kellemes illat csapta meg, szemeim ólom nehezek lettek, muszáj volt behunynom őket.
-Jó éjt Wanda...-hallottam egy ismerős hangot, de nem tudtam megállapítani kié lehetett, mert mindent elborított a sötétség...

-Úristen!-riadtam fel, ijedten. Körbenéztem és ugyanaz a látvány fogadott, mint korábban. A kanapén feküdtem, egyes egyedül a szoba közepén... De mi volt ez a fura... álom vagy látomás? Nem tudom eldönteni. Mindenesetre nem tudom valóban jár-e itt valaki.
Az órámra néztem és nem kicsit ledöbbentem: másnap hajnali négy óra? Az hogy lehet? Aludtam majdnem 24 órát? És senki nem keresett?
Szuszogást hallottam a másik szobából. Ezek szerint mégis van itt valaki! Óvatosan közelítettem meg a helységet, de nyugodtan sóhajtottam fel, mikor megláttam Nemtudomkit az ágyban, békésen szuszogott. Ezek szerint ő vigyázott rám...
Nekem viszont volt egy elintézetlen ügyem. Felkaptam magamra valami ruhát (már két napja nem volt időm lefürdeni, ami eléggé gáz, de most nem érdekelt!) és elindultam. Tanulván az előzőekből, figyelmesen sétáltam végig a sötét aréna folyosóin, amit csak a kintről beszűrődő fények tettek világossá. Megálltam az ajtó előtt, amire az volt írva: Anglia
Lenyomtam a kilincset, hátha nyitva van, de csalódnom kellett. Ekkor jutott eszembe az első lecke, így hát előkaptam a hajcsatomat, és megbabráltam a zárat. Nem sokkal később ki is nyílt. Ezért hálát fogok adni védelmezőmnek!
Halkan kitártam ki az ajtót és belopakodtam. Mennyivel nagyobb ez a hely, mint az enyém! Eleve négy szobájuk van, amit megértek, mert 4 srác csak nem alszik egy ágyban... Amilyen ügyes vagyok, elsőre megtaláltam a keresett személyt. Lee is az igazak álmát aludta, akárcsak mindenki más, rajtam kívül. De nem volt szívem felkelteni. Mivel felkészült vagyok, egy tollal érkeztem (ami egyébként mindig nálam van) és elvettem egy zsepit az asztalról, amin üzenetet hagytam a srácnak. Ezek után halkan távoztam. Visszamentem a saját szobámba, és végre letusoltam, hajat mostam, stb. Jól esett ez a kis víz, felébredtem tőle és úgy érzem megtisztultam. Nemcsak szó szerint...
Felvettem egy melegítőt és egy rövid ujjút, majd még vizes hajjal (ami nem ideális ebben az időben, de nem érdekelt) és egy magadra terített pokróccal vonultam ki a tetőre. Az odafent leültem a tető legszélére és lábamat lógatva vártam. Gyakorlatilag a semmire, ugyanis hajnali 5 óra van, senki sincs ilyenkor ébren, mégis miért várok?
Ekkor valaki egy forró csokit nyújtott elém. Oda se néztem, úgy vettem ki a srác kezéből és megkavartam. Lee helyet foglalt mellettem és két kezébe fogta a sajátját.
-Köszi...-suttogtam, majd ismét beállt a csend, ami már lassan kezdett kínossá válni. Így megint én törtem meg:
-Hogy-hogy eljöttél, ráadásul most?-kérdeztem és órámra néztem: negyed 6.
-Valaki felébresztett azzal, hogy egy üzenetet hagyott az éjjeli szekrényemen.-felelt.-Szóval... erőt vetettem magamon... és feljöttem.
-Bocsi..-húztam el a számat, de a srác csak megvonta a vállát.
Igazából nagyon rendes, hogy ha már felkelt nem várakoztatott meg.
-Figyelj, sajnálom!-kértem bocsánatot.-Azt hiszem azért volt minden félreértés, mert nem tudod igazából ki vagyok és egyáltalán kit keresek itt! És tudnod kell, azért nem mondtam el ezt senkinek sem...-sóhajtottam.-Mert a tanúvédelmi program tagja vagyok... A nevem nem Getter Jaani és nem vagyok észt énekesnő! Wanda Love vagyok, akit korábban a világ az amerikai vadóc néven ismert, de azt hiszem a nevem már feledésbe merült... Azért vagyok itt, mert szemtanúja voltam egy gyilkossági kísérlet megbeszélésének, így hogy tartsam a szám, el akartak kapni. De Sam eljött értem és segített... Így kerültem a programba. Eredetileg Kínában kéne lennem, mert ott helyeztek el, viszont volt egy kis bökkenő az egészben, ezért Észtországba kerültem. Onnan Londonba és aztán vissza Stockholmba, ahonnan eleve indultam. Oda is azért kerültem, mert otthon nem szívesen láttak már sehol és egy újabb bonyolult szerepjátékba csöppentem.  Ez idő alatt ismertem meg Ericet, akivel azóta is nagyon boldogok vagyunk, de mindig van valami, ami miatt szétválnak útjaink, általában rövid időre, most már 8 hónapja, hogy egy szép délutánom eltűntem... és azóta csak kétszer találkoztunk, ami igazán nehéz volt számára is! Eleinte azt sem tudta mi van velem, csak hogy eltűntem. De aztán valahogy megtudta, jött a kínai bonyodalom és aztán irány Észtország, ahová egyszer eljött hozzám, én akkor is beteg voltam, szóval nem volt valami fényes az állapotom. Aztán hogy Londonba kerültem, Molly és Danny, akik tényleg a barátaim, ők voltak, akikre támaszkodhattam. De aztán jöttél te és kicsit összekutyultad a dolgokat. Ezért hittem azt, hogy te gyújtottad fel az épületet... Amikor pedig mondtam, hogy elhiszem, valahol mélyen tényleg elhittem, de nem voltam benne biztos, mert nekem szükségem van egy konkrét válaszra, tényre, ami megerősít. És tényleg nagyon, de nagyon sajnálom, hogy ezt eddig nem mondtam el! Remélem megbocsátasz!-monológom végére, csaknem elsírtam magam.
-Gyere ide!-tette fel a poharat magam mellé a srác és széttárta a karjait.
Sóhajtva öleltem meg és vállára döntöttem fejemet. Üres tekintettel bámultam magam elé, ahol a nap már lassacskán, de megjelent.
-Tudod mit!-szólalt meg Lee, én pedig felemeltem a fejem.-Menjünk és támadjuk meg a színpadot, többet tudunk próbálni... És este nagyon jók leszünk!
Elmosolyodtam, hogy ezzel próbált meg felvidítani, de nem igazán örültem annak, hogy közeledik az este... Mert tudom, hogy úgysem fogunk együtt bulizni az afterpartin...

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jól rám hoztad a frászt, amikor Wanda álmodott, vagy látomást látott vagy nem tudom mit csinált! :D És újra kellemeset csalódtam.. ;D Akkor Wandának a sokkolótól vérzett a háta? o.O Ez már azért durva! Tegnap beindult a fantáziám, és arra jutottam hogy: Nemtudomkinek azért mély hangja, mert a sálja alatt egy hangelváltoztató készülék van. És talán J-Son az, mert... Mert erre a szerepre csak őt tudom elképzelni. :D De ez hülyeség, inkább a tanuláson járna az eszem, tudom, tudom.. :D
    Nagyon tetszett a fejezet (de a Renéset, amikor szívatták az jobban tetszett, bocsi!)! Most már kezd izgalmas lenni - mintha eddig nem lett volna az! :D - szóval naaaagyon várom a kövit! ;D
    Ui.: 'Mert tudom, hogy úgysem fogunk együtt bulizni az afterpartin...' TESSÉÉK?!! Na siess de gyorsan a következővel! :DD

    VálaszTörlés
  2. Szia :D
    Hát kérlek szépen.. én itt el sem merem olvasni úgy izgulok ki nyeri meg.. erre még el sem kezdődött a döntő..:O most sikeresen átvágtál XD
    Nem kicsit ijedtem meg a sokkolós résztől..vagyis gondolom valami olyasmi rázhatta meg Wandát.. :/ És vérzeeett? :O öhm... De szerencsére Lee jókor jött és megmentette.. de mi az hogy a támadónak magas hangja volt.. talán egy nő az? :O
    Örülök hogy Leeben pozitívan kellett csalatkoznom :D De komolyan, a szívem mélyén reméltem hogy nem Ő volt... És ez a végső kis monológja Wandának :D Összefoglalta az egész évadot :D Nagyon jó volt! Komolyan egyre jobban tetszik nekem az a tető *-* Most valahogy én is a Globen tetejére vágom :D:D
    Jajjj már nagyon szeretném megtudni hogy ki Nemtudomki :D :D Most már azért jó lenne tudni kit szeretek XD
    Sajnálom muszáj hozzá tennem hogy BORZASZTÓAN HIÁNYZIK ERIC :'( :'(
    De imádtam a részt ;)
    Puszi Jenni
    Ja és ha most már a következőben nem tudom meg ki nyert és ki Nemtudomki idegösszeomlást fogok kapni :D Szóval... :D Ne mondd hogy nem szóltam ;)

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa :)
    Most kivételesen a legelején kezdem... ez egy igencsak becsapós cím volt XD Minden sor után vártam hogy mikor kezdődik nagy Finálé és egyszer csak meglepődtem hogy vége lett... :D
    Nem kapsz ki az ijesztő részért, bár hozzá teszem tényleg elég ijesztő volt :( Vizuális típus vagyok és ahogy olvastam láttam a szemem előtt ahogy össze esik és jajjj...többet ilyet ne O_O kérlek!
    Lee... megmentette valakitől Wandát, amivel egyben tisztázta is magát, habár én csak a végén szerettem meg mikor felmentek a tetőre :D Nem volt szimpi ahogy játszotta a sértődöttet.. semmi joga nem volt hozzá, hiszen Wanda semmilyen félreérthető jelet nem produkált felé..emlékezetem szerint.. de a lényeg hogy remélhetőleg Wanda kis magánbeszéde után felfogta hogy be kell érnie a barátsággal!
    Igazából kicsit...NAGYON megijedtem mikor Lee Getter helyett Wandának hívta Wandát XD ..na ez marha értelmes lett -.-" nem is én lettem volna ha az lesz :P .. szóval a lényeg hogy kisebb szívinfarktust kaptam, demikor arra lyukadtak ki hogy már úgy is mind1 megnyugodtam!
    Mikor Wanda hasra esett Nemtudomkiben XD hatalmasat nevettem.. ami már inkább fulladozásos köhögés volt.. vagyis.. mind1 a lényeg hogy nagyon tetszett :D Nagyon megszerettem ezt a karaktert.. és azért hívom karakternek mert GŐZÖM SINCSEN HOGY KICSODA IS LEHET!!?? Ahogy a támadóról sincs.. gondolom a besúgó..vagy visszaért a banda.. mind1 nem fárasztom az amúgy is fáradt agyam úgy sem jövök rá.. remélem már nagyon hamar kiderül :D
    Király rész lett nagyon imádtam :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
  4. Szia!!
    Tudom hogy nagyon el vagyok maradva a komennt írással, de annyi minden van.. az év végi hajtás,dolgozatok és a fáradtság! Szóval bocsánat hogy nem írtam folyamatosan, de minden egyes részt betűről betűre elolvastam ;) És mindegyik nagyon tetszett :D Már borzasztóan kíváncsi vagyok mi lesz ennek a "hajszának" a vége :D
    És természetesen ebben a részben sem csalódtam :D ISTENKIRÁLYFANTASZTIKUS ;) volt :D
    Amikor Wanda hasra esett... azt nem kicsit találtam mulatságosnak :P De hát könyörgöm Nemtudomki miért a földön alszik?! :D
    Nagyon durva volt az a rész amikor megtámadta valaki Wandát.. iszonyú volt még olvasni is :O
    Eléggé kiakadtam hogy Lee milyen jogon rendez itt féltékenységi jelentet, és milyen jogon beszél így Wandával meg hagyja ott... de a haragom elszállt mikor megmentette! ... De az a mondat mikor "élvezd ki az utolsó napjaidat" eléggé vérfagyasztó volt :O legalábbis nekem kitágultak a szemeim XD... és mikor Lee megtudta hogy Getter az Wanda.. na a szemeim még tovább tágultak :O És úgy gondolom hogy Wanda jól tette hogy elmondta Leenek az egész történetet, persze összesűrítve! Ha Leenek van egy kis büszkesége, megelégedik Wanda barátságával és meg sem próbálja elszedni Erictől, mert esélytelen :D
    Bevallom én mindvégig azt hittem Lee okozta Danny balesetét, és most igen csak leesett az állam :O De akkor itt felmerül egy kérdés...akkor ki? és miért? .... de ez csak egy a sok kérdés közül.. ki fogja megnyerni az ESC-t? (Remélem Molly :P ) Ki Nemtudomki? Ki támadta meg Wandát? Mi lesz ha visszatér a banda és megtalálják Wandát?
    Hát nagyon kíváncsi vagyok, és türelmetlen, és .. még biztos vagyok valami :D Szóval siess a következővel!! :D
    Viszont feltűnt hogy míg Lee és Wanda nevét vagy 10szer leírtam Ericét csak egyszer tudtam .. ezzel arra akarok kilyukadni, hogy szeretném ha a következő részben már Ő is szerepelne, legalább egy kicsit ^_^ !!!
    Még egyszer bocsánat hogy ilyen sokáig nem írtam, és igyekszem rendszeresen írni! Tényleg próbálkozom!!
    Puszil Vivien!!

    VálaszTörlés
  5. Szia (:
    Hát mit ne mondjak szépen átvertél (: Úgy kezdtem el olvasni a részt, hogy megnyitottam két ablakot és mindegyikbe be volt készítve egy-egy szám... az egyikbe Mollyé a másikba Wandáé.. gondoltam majd a győztes hirdetés után meghallgatom a győztes dalt (hozzáteszem reménykedtem benne hogy Molly lesz az!)... hát semmilyen dalt nem kellett meghallgatnom, mert semmivel nem jutottam előrébb (:
    Kérdezem én...ha van kanapé Mr.Nemtudomki miért a padlón alszik? Hát azért hogy Wanda jól keresztül tudjon esni rajta és megismerje a padlót (: Egy aprót nevettem ezen a jelenten.. na jó ez nem igaz, hatalmasat nevettem (:
    Rendesen felidegesített Lee féltékenykedése... mert annyira nem volt jogos mint..most épp nem jut eszembe semmi..:/ De abszolút nem volt jogos!
    És a durva rész... hát tényleg durva volt, hidd el nagyon kevés kellett hogy rosszul legyek, mert ha valamit nem bírok az a vér.. és a fantáziám szerint itt most sok volt belőle :! De hála Leenek -.-" nem tudom miért nem kedvelem... és Mr.Nemtudomkinek -akit annál inkább kedvelek- nem lett semmi komoly baj! Viszont nagyon mozgatja most a fantáziám ki lehetett a támadó... :D De már előttem mindenki feltette a kérdéseit és én nem szeretek másokat ismételgetni, de természetesen én is nagyon kíváncsi vagyok már hogy Ki kicsoda (:
    Egyenlőre ennyi lenne (: A fejezet természetesen nagyon tetszett, és láttam hogy kedden jön a következő (: Várom már nagyon (:
    Melody (:

    VálaszTörlés
  6. Szia
    Én aztán jól le vagyok maradva... nem tudom ez hogy történhetett :O de ma mindent bepótoltam :D És egyszer már beleszerettem ebbe a történetbe, és most újra ;)
    Ebbe a részbe is fülig szerelmes vagyok XD De nem hiszem el egyszerűen hogy hogy lehetsz ennyire titokzatos, de még egy kis elszólás sem hogy rájöjjünk, nem teljes köd XD
    Én nem is találgatok, mert semmi értelme nincsen,és ahogy néztem már csak pár rész van vissza, tehát -jobb esetben- úgyis mindent megtudunk 1-2 rész múlva! :D
    Úgy érzem hozzá kell tennem hogy nagyon hiányzik Eric :( Teljesen eltűnt, és amikor fel is tűnik egy-egy pillanatra ugyan olyan gyorsan "köddé válik" De most már remélem azért hogy Ő is több szerepet fog kapni!
    Wandát imádom, olyan őrült és mindig történik vele valami XD nem bír nyugton maradni :P És a mostani kis monológja a végén.. hát szerintem azzal az egész évadot összefoglaltad!
    Mollyt is nagyon megszerettem a részek alatt, bár az első évadban is jófej karakternek találtam!
    és a híres Nemtudomki sem maradhat ki természetesen! Az elején viszálykodtam tőle és nem is volt a szívem csücske, de ahogy közelebb kerültek Wandával egymáshoz úgy az én szívem is megenyhült :) Persze azért Sam-et is nagyon kedvelem!
    Azt hiszem sikerült a gondolataimat belesűríteni ebbe :D Sosem volt egy nagy vélemény író, valószínű ezért nem írtam már olyan régóta :/
    Puszi
    ßißi voltam!

    VálaszTörlés
  7. Szia! :)

    Sajnálom,sajnálom,tudom unod ezt a szöveget, de sajnálom és sajnálom! Hihetetlen, hogy soha nem tudok időben komit írni..mindig az utolsó pillanatban :( DE, itt vagyok :$ xd
    Szóóval: A szívrohamot hoztad rám :OO Tudod hogy megijedtem, mikor Wandát megtámadták?:O Ugrottam egyet a székemben! :D és a következő fejezet *------------* wííí :$ Publikáld már hallod! :DD
    Tehát, örültem hogy Wanda és Lee tudott normálisan beszélgetni..jó volt :) De, az utolsó mondatot nem értettem: Lehet én vagyok hülye..de, akkor sem értem :D De úúgy is ráfogok jönni! :D Csak..idővel :$
    Mekkorát nevettem, mikor Nemtudomki és Lee, Wandát a hasára fordították, és mondták, hogy:
    "-Aaaa...-mondták mindketten elszörnyedve.
    -Mi az?-kérdeztem kicsit ijedten.
    -Ne, akard tudni..." <- Ez nekem vicces volt :D Röviden, imáádtam a fejezeted minden sorát, mint mindig és máár nagyon várom a következő fejezetet! :)
    Bocsi, az összevisszaság miatt :$

    Ölel, Vanity

    VálaszTörlés
  8. @Sarah: hát elárulom, a következő fejezetben is lesznek durva dolgok, de... aj, a fenébe a sok akciófilmmel... :D
    na, ez a hangelváltoztató készülék tetszik, talán lehet róla szó. :D de ezt majd a folytatásban!
    a következő remélem izgalmasra sikerült és remélem tetszeni fog! ;) és örülök, hogy ez tetszett és sietek! ;*

    @Jenni: igen, kicsit átvágtam mindenkit, mert itt a döntő még nem az esc döntő volt. :)
    nem jársz messze az igazságtól, valóban egy nő volt.
    és én mondtam, hogy Lee nekem szimpatikus, most már tudjátok miért! :D
    a következőben megtudsz mindent, nagyon örülök, hogy tetszett! és megígérem nem kapsz idegösszeomlást! ;D

    @Roxiii: hát igen, becsaptam egy picit mindenkit. :)
    Lee rendes srác, ez szerintem most mutatkozott meg.
    egyébként ha visszaemlékszel,találkoztál már valamikor ilyes elesős résszel valahol. :D
    örülök, hogy tetszett a folytatásban mindent megtudsz! ;*

    @Vivien: semmi gond, év végi hajrá ismerős... :)
    és örülök, hogy megint ISTENKIRÁLYFANTASZTIKUS volt a fejezet. :D
    fog még a szemed tágulni a következő fejezetben, azt garantálom!
    sietek és mindent megtudsz, ezt megígérem! ;)
    és azt is, hogy lesz Eric is!

    @Melody: a következő fejezetnél nyithatod az ablakokat a számokkal... ;)
    Lee-t szerintem meg lehet szeretni, ahogy Nemtudomkit is, aki a következő fejezetben BIZTOSAN nagyon fogtok szeretni! :D
    örülök, hogy tetszett, igen kedden hozom és igyekszem egy nagyon jó fejezettel előállni!

    @ßißi: örülök, hogy itt vagy, semmi gond! :)
    célom az volt, hogy ne tudjatok meg semmit, egész a következő fejezetig, mert akkor mindent megértetek és remélem tetszeni fog. :)
    lesz Eric is ígérem! ;) Nemtudomkit pedig szeretni fogjátok... nagyon! ezt előre tudom. :D

    @Vanity: jó, tudom... :D de semmi gond, a lényeg, hogy végül írtál. :)
    publikálom kedden, addig húzom az idegeket, de örülök, hogy tetszett az is. :D
    örülök, hogy tetszett és jót nevettél rajta. úgyhogy majd kedden jön a folytatás és már mindenki megtud mindent! ;D

    VálaszTörlés