2012. április 26., csütörtök

Fontos...

Sziasztok...
Először is nagyon-nagyon, de nagyon sajnálom! Szerettem volna a fejezetet publikálni...
De ez nem méltó arra, hogy fent legyen a blogon.
Nem én voltam az egyetlen, több embert is megkérdeztem, mit gondolnak és a véleményük ugyanaz volt: rossz!
Sajnálom azokat, akiknek ezt látniuk kellett.
Szóval az a helyzet, hogy ez most nem jött össze.
De ígérem a hosszú hétvége alatt megírom rendesen a részt, aminek valószínűleg Időutazás lesz a címe. Kicsit ugrálni fogok az időben, de igyekszem ezt minél jobban megírni majd, hogy olvasható is legyen. (nem úgy, mint ez, amit nem publikáltam)
De megígérem, hogy nagyon fogok igyekezni, hogy tényleg egy jó fejezetet olvashassatok! Csak most nem úgy jött össze minden, ahogy én akartam....
Remélem tudtok várni, nagyon sajnálom. :(
Anna Love ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése