2012. február 11., szombat

4.rész - A Távol-Keleten

Sziasztok!
Meghoztam a 4.részt, remélem tetszeni fog!
Mostantól nagyon gyakran fogom hozni a fejezeteket, oké? :D
És szeretnék mindenkitől kommentet kérni, mert csak akkor érzem igazán, hogy milyen amit írok. :)
Ennek a résznek az írásakor kezdtem el érezni, hogy ismét formában vagyok, remélem ti is így gondoljátok!
Jó olvasást!
Puszi: Anna Love ♥


-Wanda...-ébresztett fel Sam, én pedig erőtlenül kinyitottam a szemem.-Megérkeztünk!
Kilestem az ablakon, számomra ismeretlen volt a táj, de mivel ez Kína, nem is csodálom! Soha nem jártam még Ázsiában (azt hiszem ez a földrész neve). Nyújtózkodtam egy nagyot és felkeltem a székből. Védelmezőm mosolyogva nyomott a kezembe pár ruhadarabot. Kérdőn néztem a srácra.
-Mik ezek?-kérdeztem.
-Rábeszéltem az elnököt, hogy nem tagadhatja meg tőled az eddigi öltözködési szokásaid, hiszem Amerikában rendes ruhákban jártál és megengedte, hogy normálisan öltözz!-mutatott a farmernadrágra, a színes dzsekire és a rózsaszín sapkára.
Elmosolyodtam és megöleltem. Próbálja könnyebbé tenni nekem ezeket az elkövetkezendő heteket. Nagyot sóhajtottam, hiszen el sem tudtam képzelni mi lesz itt így velem. Könnyen ismerkedek, de attól félek ez most másképp lesz.
-Öltözz fel!-súgta Sam és elengedett.-Mennünk kell!
Bólintottam, majd hátra mentem öltözni. A tükörbe nézve nem ismertem magamra.... Sápadt, fehér arc, a hajam borzalmasan állt, a köntösben úgy néztem ki, mint aki éppen most zuhanyzott. Ekkor döntöttem úgy, hogy elég! Jia csak egy újabb énem, mint Mark! Egy karakter, akit el kell játszanom! És ha már végre lányt játszhatok, akkor az a lány legyen stílusos. Egy határozott mozdulattal téptem le magamról a ruhát és kibontottam a befont hajamat. Felvettem a kapott ruhákat, a hajamat a szemembe fésültem és fejembe nyomtam a sapkát. A végeredménnyel elégedett voltam. Miután megcsodáltam magamat a tükörben, összegyűrtem a béna gönceimet és magabiztosan indultam kifelé a gépből.
Arra viszont nem számítottam, hogy az elnök egy egész fogadó bizottságot hív ide érkezésemre, és azt hiszem nem én voltam az egyetlen, aki megdöbbent. Mindenki egységesen fekete-fehér ünneplőbe (?) felöltözve tisztelgett. Amikor leléptem az utolsó lépcsőfokról is, egy törpe megállt előttem és meghajolt. Elfojtottam a nevetést, mert Sam rosszallóan megrázta a fejét.
-Üdvözöllek itthon!-mondta a szemüveges pasas, idegesítő kínai akcentussal angolul.-Jia, nagy örülök, hogy találkoztunk!
Felöltöttem bájos műmosolyomat és próbáltam nem nevetni. Valószínűleg ő az elnök. A mögötte álló 10 fős csoport odajött hozzám és mindenki meghajolt előttem. Viszonoztam, de nem értettem lényegét. Ekkor nagyon meglepődtem, mert a csoport a vállára kapott és vinni kezdtek.
-Hé!-kapaszkodtam, mert kicsit féltem, hogy elejtenek.
Visszanéztem Samre, aki mosolyogva integetett és azt kiabálta:
-Sok szerencsét!
A fejemet fogva gondoltam bele, mi vár még rám?

-És ez lesz a szobád!-tekerte el a kulcsot az elnök a zárban. Bőröndömet a kezemben tartva vártam. Beléptem a szobába, és tátva maradt a szám. Ha azt mondom, hogy a szoba kb akkora, mint a mi házunk, nem is nevezném túlzásnak. Elejtettem a cuccomat és érdeklődve indultam körbe.
-Hogy tetszik?-kiabált az elnök úr a terem másik sarkából, hangját így is alig hallottam.
-Bámulatos...-feleltem ámulva. A szoba nem volt teletömve, egy hatalmas baldachinos ágy állt a közepén, vele szemben egy hosszú asztal, mellette székek. Mintha az én szobámban lenne az étkező! De nem, ez csakis az enyém. Az óriási szekrényt kitárva, földig esett az állam: nem a béna kínai göncökkel, totálisan az én stílusom, minden egyes ruha, mintha csak az enyém lett volna! Ha azt mondom 100 ruha van benne, keveset mondok!
-Ez eszméletlen!-fordultam vissza az elnökhöz.
Hu bácsi elmosolyodott és bólintott. Hetek óta most érzem először, hogy megint boldog vagyok! Ahogy a hatalmas méretű ágyamba huppantam, rengeteg gondolat árasztotta el a fejemet. Pontosabban a lelkiismeret-furdalás: én itt vagyok, megkaptam mindent, amit egyébként meg sem érdemelnék és boldog vagyok! Közben pedig innen nagyon messze, valahol Svédországban Eric vár rám...
Hirtelen felültem a pamlagon és az előttem álló bácsira néztem. Fogalmam sincs, hogyan szólíthatom, maradok a bácsi, Hu bácsi illetve elnök úr kifejezéseknél.
-Telefonálhatok egyet?-kérdeztem.
Az elnök megvonta a vállát és a kezembe nyomott egy mobilt. Hálásan elmosolyodtam, majd a magas teraszajtóhoz szaladtam. A szabadba kilépve hűvös szellő csapott az arcomba, még csak a hideg sem rázott ki, felüdülés volt ez, az északi időjáráshoz képest. A teraszom egyenesen egy park felé nézett. Megláttam egy padot, valahol a tér közepén és leültem. Beütöttem a telefonszámot, de a zöld gombot nem nyomta meg. Eszembe jutott, hogy ezért nagyon kikaphatok Samtől, de nem igazán érdekelt. Ám hiába határoztam ezt el, nem voltam képes felhívni.
-Tudod, meg kéne nyomni azt a zöld gombot, amin egy kis telefonocska van, ahhoz, hogy telefonálni tudj!-hallottam egy vidám, számomra ismeretlen hangot.
Megfordultam és láttam, hogy egy korombeli, barna hajú lánnyal, akin látszott, hogy nem idevalósi. Mosolyogva figyelte, ahogy végigmérem, majd leült mellém a padra és kezet nyújtott.
-Mei Shang!
-Wanda... vagyis Jia Hu!-korrigáltam a hibámat. Sokat gyakoroltam a bemutatkozást, de mégis élőben sikerült elszúrnom.
-Szóval Wanda...
Mei elmosolyodott, miközben a körömét piszkálta. Aztán hirtelen felnézett.-Jaj, ne ijedj meg! Te is a tanúvédelmi program miatt vagy itt, nem?
-Te amolyan gondolatolvasó vagy?-érdeklődtem, a lány pedig hangosan felnevetett.
-Dehogy...-felelte.-Csak Alexis mondta, hogy jön még valaki ide!
Értetlen tekintetemből kivette, hogy fogalmam sincs miről hablatyol. Nagyot sóhajtott és magyarázkodni kezdett:
-Nyugi!-fogta meg a kezem és a szemembe nézett.-Nem lesz semmi! Maja Henderson vagyok, Rómából kerültem ide... Bonyolult ügyem volt, de most már rendben vagyok itt, jó messze az otthonomtól! Azt hiszem 2 éve lesz lassan, hogy az elnök úr szomszédságába költöztem. Te honnan jöttél?
-Szabad erről beszélni?-kérdeztem halkan.
-Persze!-felelte.-Most csak ketten vagyunk, Alexis előreszólt, hogy jön valaki! Te kinél vagy?
-Samnél....-feleltem.
-Ó, az új srác!-nevetett.-Jó fej, nem rég lépett be, de egy vérbeli profi és ráadásul még helyes is! Neked nem jön be?
Kicsit meglepődtem, hogy Maja vagy Mei vagy mit tudom én kicsoda, ennyire közvetlen. Mindenféle témát felhoz, kicsit furcsa nekem ez az egész helyzet, de azt hiszem ő most az egyetlen, akivel megértjük egymást.
-Nem, nem...-válaszoltam.-Van barátom!
-Szabad tudnom a herceg nevét?-vett elő egy vizes palackot és belekortyolt.
-Eric Saade...-sóhajtottam, mire kiköpte az italt és döbbenten nézett rám. Kicsit megijedtem, ezek szerint Olaszországban és itt is ismerik Ericet.
-Nem mondod komolyan, hogy te Mr.Popular barátnője vagy!-hitetlenkedett.-Biztos csak viccelsz velem!
Megráztam a fejem. Halálosan komolyan gondoltam! Mert így van, nem? Eric a barátom! Egy popsztárnak is lehet magánélete!
-Ugye, te nem egy őrült rajongó vagy?-tettem fel a kérdést, de szerencsémre megrázta a fejét.
Újra megpróbálkozott az ivással, most sikerült is neki, az üveget meg elrakta. Figyeltem, ahogy tevékenykedik.
-Szóval, Svédországból jöttél?-fordult felém ismét, és folytatta a 'vallatást'.
-Hát, csak ott élek, igazából Kaliforniában életem, most lesz egy éve, hogy átkerültem.-vallottam be az igazat.
-Hogy érted, hogy átkerültél? Amerikából kitiltottak vagy mi?-mondta cinikusan.
-Ja, igen...-sóhajtottam, miközben eszembe jutottak utolsó amerikai napjaim. A csíny, Tom, a srácok, a balhé, a telefonbeszélgetés, ezek mind szép emlékek maradnak számomra.-Sajnos kitiltottak az összes gimiből és máshol kellett szerencsét próbálnom.
-Tisztára olyan vagy, mint az az amerikai vadóc lány! Tudod, az az Love lány!-magyarázta.
Bár így még soha nem hallottam a nevem, már nem is lepődtem meg azon, hogy ismernek. Próbáltam visszafojtani a nevetést, de nem sikerült. Maja csaj nézett rám furcsán, és miután abbahagytam a nevetést, megpróbáltam elmagyarázni neki, mi is a helyzet.
-Nem tudod véletlenül a keresztnevét?-kérdeztem.
-Valami V betűs, ha jól emlékszem...-törte a fejét. Legalábbis úgy csinált.
-Wanda?-kérdeztem mosolyogva.
-Igen!-csapott egy nagyot a padra, majd rám nézett.-Neeem! Csak viccelsz, ugye?
Megráztam a fejem és vigyorogva vártam, hogy ismét magához térjen. Kicsit sokkolta a dolog, hogy Eric Saade barátnője, aki egyben Wanda Love, az amerikai vadóc, most ott ül mellette.
Végül elnevette magát. Igazából ez, tényleg elég vicces lehet neki. A délutánt végigbeszélgettük, mikor lement a nap, már a mobilokkal világítottunk és úgy folytattuk a beszédet.
Olyan 9 óra körül jött ki értem Hu bácsi.
-Most már ideje lenne menni!-kopogtatta meg az órájának számlapját, ezzel jelezve, hogy idő van.
Majával elbúcsúztunk egymástól, megbeszéltük, hogy még folytatjuk a félbeszakított dumálást és az elnök úrral visszamentünk a házba. A kezébe nyomtam a mobilját, ő pedig rám nézett.
-Sikerült?-kérdezte.
-Ráér holnap...-feleltem és azon gondolkodtam: továbblépni egyszerű; csak megnehezítik azok a dolgok, amiket magad mögött hagysz...

11 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tudom hogy régen írtam, de azaz idióta bokatörés..! Áhh, mindegy.

    Szegény Eric! :( Régebben mindig elképzeltem Ericet mankóval járkálni, és hát jókat kacagtam rajta. De most a saját bőrömön tapasztaltam milyen mankóval járkálni... És hát meg kell mondjam, szörnyű. Szóval Eric, kitartás!

    Én még nem jártam Kínában, de már tervezgettem hogy majd nyáron talán kimegyek meglátogatni az ottani rokonaimat. Igaz majd felét se fogom érteni amit majd mondanak. Mindegy, akkor mosolyogva fogok bólogatni, mintha érteném.. :D

    Furcsálltam hogy Wanda mégsem hívta fel Ericet, hiszen szinte egész úton azért hisztizett. Maja nekem is szimpi.
    Nagyon jó lett a feji! ;) Várom a kövit.
    Puszi: Vivi

    VálaszTörlés
  2. Sziaa!!
    Jujj istenem ez nagyon jó rész lett:DD
    "Wanda... vagyis Jia Hu!"-ez annyira tetszett:DDhihi
    Remélem Ericel minden rendben:/:$
    De már nagyon várom a kövit!:)
    Csook

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Örülök, hogy "Wanda... vagyis Jia Hu" :P egész jól érzi magát ott és talált már egy barátot is! Szimpatikusnak tűnik ez a Maya/Mei!
    Remélem Ericcel minden rendben van! Kicsit csodálkoztam hogy Wanda végül nem hívta fel, de biztos vagyok benne hogy ezt később pótolni fogja!
    Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Várom a következő fejezetet!
    Üdv
    Zoey

    VálaszTörlés
  4. @Black$tar: Hát sajnálom, hallottam róla, biztos szörny lehet, bár én még szerencsésen megúsztam... Mondjuk egyszer majdnem eltörtem a sípcsontomat, de nem szeretném megtapasztalni milyen. :/
    Nem szeretnék elárulni semmit, csak annyit, hogy érdekes lesz! Maja, Eric, Wanda, Sam... :)
    Köszi, örülök, hogy tetszett, hamarosan hozom a folytatást! ;)

    @StellaMalone: Nagyon örülök, hogy tetszik! Végre én is érzem, hogy jól sikerült a rész.
    Nem akarok elárulni semmit! Elég bonyodalom lesz! ;)
    És hozom, talán holnap!

    @Zoey: Köszi, úgy örülök, hogy tetszett!
    Nem szeretném elmondani, mi lesz, de annyira szeretném megosztani veletek és is izgatott vagyok! :D
    És sietek a folytatással! ;)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Kérdéééééésem van! :D
    Mi az istenért nem nyomta le a hívás gombot? Megőőőrülök! :D
    Biztos vagyok benne, hogy ez az egész nagyon fáj neki, és bár a nagy szoba, és a királyi bánásmód valamennyire enyhít ezen, ettől függetlenül Eric mellett a helye, akinek miatta volt balesete, ezek után nem hiszem el, hogy nem képes felhívni...
    Na, mindegy, kidühöngtem magam! :D
    Szóval őszintén kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből, ami pedig a lányt illeti, szegénynek túl sok információ lehetett ez egyszerre. :D

    Na megyek, csókollak, aztán derüljenek ki a miértek!

    VálaszTörlés
  6. @Nina Law: Megígérem, mindenki kiderül! ;) Nem kell dühöngeni, megtudod mi lesz a következő fejezetből, oké? :D
    És holnap hozom! Hogy ne kelljen sokat várnotok! ;D

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    De jóó,örülök,hogy Wanda ilyen hamar talált egy hozzá hasonló lányt!! Remélem Maja-ban majd nem kell csalódnunk,és örök és igaz barátnője marad! :)
    Kicsit furcsálltam,hogy mégse hívta fel Eric-et,de nagyon remélem,be fogja pótolni! :D
    És egyébként én szerintem eddig is formában voltál,csak a felvételi elvette az idődet,és így az írás egy kicsit háttérbe szorult,amit érthető!:)
    De most már visszatértél,még több ötlettel és energiával,és ennek mi olvasóid csak ürülni tudunk! :)
    Nagyon kíváncsi vagyok,hogy mi fog történni Velük!! :D
    Puszi::Viki

    VálaszTörlés
  8. @Viki: Örülök, hogy Maja mindenkinek szimpatikus... :D és nem árulok el semmit! Pedig nagyon szeretném... :/
    Nagyon köszi a biztató szavakat, amik nagyon jól estek! Puszi neked is, és holnap hozom részt! :D

    VálaszTörlés
  9. szia!
    Huhhh eszméletlen jó rész lett!
    Ajj komolyan én eric miatt izgulok. ajjjjjjj. ajjjjjjjj
    jajjjjjjjj
    Amúgy először a Meiről azt hittem fiú. Hát, nem vagyok képbe a nevekkel :D
    Mármint a kínaiakkal.
    De miért nem Japán? Komolyan szimipbb hely. meg bnőm nem hagy békén vele xd
    Huhh remélem az a másik csaj, a maja majd a végén nem kavar be ericnél. oké nem gondolok előre.
    Ugye sietsz í résszel?
    mert ha nemm...
    Akkor IZGULNI fogok :D
    Pusziii :D

    VálaszTörlés
  10. @Becksie: Azta, köszi ennek nagyon örülök! :)
    Ericről a következő részben mindent megtudsz! ;)
    Mikor kerestem kínai lányneveket, én is azt hittem ez bekeveredett ide... Nem igazán lányos, de mindegy! :)
    Nem tudom miért Kína... :D
    Nem árulok el semmit! :P Majd minden szépen sorjában kiderül!
    Sietek, holnap hozom! ♥

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés