2012. január 2., hétfő

25.rész - Látomások

Hello!
Hoztam a következő fejezetet! :)
Szerintetek baj, ha a 2.évad eggyel kevesebb részből fog állni, mint az első?
Mert akárhogyis töröm a fejem, nem tudok még 3 fejezetet írni... :/
Hátha még valami eszembejut és akkor megírom, de valószínűleg ez az évad csak 26 részes lesz.
És csak annyit szeretnék, hogy köszönöm nektek, hogy olvassátok a történetet, ennek nagyon örülök!
De most kicsit húzos a helyzet. 21-én és 28-án felvételit írok és kevesebb, mint 3 héttel előtte még mindig hülyének érzem magam (a matekhoz). És nagyon kéne gyakorolnom, szóval ezeket a perceket, órákat, amiket mostanáig a blog írására fordítottam, kicsit a tanulás felé kéne...
Ez azt jelenti, hogy nem hagyom abba! Ez nem fordulhat elő, csak most nem fogom olyan gyakran hozni a fejezeteket. Leginkább hétvégén. És ha így is a felvételi előtt végzek az évaddal (ami elég valószínű), akkor kiteszem a 3.évad prológusát és akkor már nem fogok írni... Szerintem csak 31-e körül, de akkor sem biztos, mert 31-től 5-ig sítáborban leszek Ausztirában, de elvileg ott van net, szóval viszek gépet és esténként megírom nektek a 3.évad első részeit! :D
Én legalábbis így tervezem a január hónapomat, már utálom, pedig csak most kezdődött el! :/
Szóval sajnálom... Remélem megértitek! :)
Ehhez a fejezethez pedig akkor jó olvasást!
Nem lett egy hosszú, de az évadzáró rész majd az lesz! :)
Puszi: Anna Love ♥


Nagyot sóhajtottam, mikor kiléptem a rendőrségről. El kell fogadnom a büntetést, megérdemlem. Azt hiszem túlzásokba estem Ericet illetően. Nem kellett volna ennyire durván elbánni vele. Fogalmam sincs mi baja lehet, de biztos komoly, mert Wanda üzenete rövid volt, de tömör:
"Bárhol is vagy, én megtalállak és ezt nem úszod meg szárazon..."
Elhiszem, hogy dühös rám. Nemcsak az SMS miatt, hanem azért is, mert beköpött.
Miután összedőlt a színpad, jobbnak láttam lelépni. Azonnal hazamentem, de ez hiba volt, mert ott kerestek először. A szekrénybe bújtam, mégis megtaláltak. Becipeltek az örsre, tudták, hogy én voltam a tettes.

-Vallja be René Belyzel! Tudjuk, hogy maga volt!-mondta az egyik őr.
-És ezt mégis honnan veszik?-tártam szét a karjaimat hitetlenül.
Ekkor elővettek egy minimagnót és lejátszották nekem a felvételt:
-René Belyzel volt... A francia modell fiú a hét elején mondta el nekem a fesztivál tönkretevésére való szándékát, ekkor én még nem tudtam róla, hogy Eric Saade is fellépő lesz! Én gyakorlatilag abban a pillanatban tudtam meg, amikor a hölgy a színpadon kimondta a nevét! René mindent kiszámolt, mikor dől össze a színpad, éppen ki áll majd rajta és ő tudtam, hogy Popular lesz éppen akkor soron, szóval ő a tettes, ezt most itt helyben bevallom!
Lehajtottam a fejem, mikor felismertem Wanda hangját. Azt hiszem nagyon dühös rám.
-Van hozzáfűzni valója?-kérdezte a másik ember.
-Nincs...-sóhajtottam.

Ezek után kiszabták rám az egyik legnagyobb büntetést. Örülök, hogy csak a jövő hónapban leszek nagykorú, mert akkor simán lecsukhatnának. De mivel még csak 17 vagyok mást nem tehetnek. Valahonnan ismerős volt a büntetésem, nem én vagyok az első, akit hasonlóképpen büntettek meg.
Szomorúan ballagtam hazafelé, az időjárás annyira passzolt a kedvemhez, hogy még az eső is eleredt. Hihetetlen... Nem tudom, hogy Wanda mit fog szólni, lehet, hogy örül majd neki, de én egyáltalán nem. Majd talán benézek hozzá. Most viszont nem volt kedvem.
Beléptem a lakásba. Minden ugyanúgy volt, ahogy kiráncigáltak innen. Először azt sem engedték meg, hogy bezárjam, de miután közöltem: ha ellopnak valami, akkor többet kell dolgozniuk, hogy megtalálják a tolvajt, visszaengedtek. Kicsit ezáltal ki is hűlt a lakás. Levettem a vastag kabátomat, majd kinyitottam a gardróbot.
-Köszi Eric!-adtam a srác kezébe a kabátom, majd bezártam az ajtót.
Döbbenten fordultam vissza. Hogy mi? Ismét kinyitottam, de senki nem volt odabent. A dzsekim viszont fel volt akasztva. Azt hiszem elment az eszem.
Rendben, nyugalom, azt hiszem eszek valamit. A konyhában hiába keresgéltem kaját, minden tartalékom elfogyott. Már nem is fogok újat vásárolni. Minek?
-Fordulj meg!-hallottam egy ismerős hangot.
Megfogadtam tanácsát, és megfordultam. A kis ebédlőasztalkán egy tányér palacsinta volt, mellette egy cédulával:
Jó étvágyat!
-Na jó, ebből elég volt!-kiabáltam.-Ki szórakozik velem?
Ám választ nem kaptam... A palacsintát természetesen nem ettem meg, mert lehet, hogy az a valaki, aki szórakozik velem belerakott valamit, mondjuk hashajtót, vagy mit tudom én.
Dühösen mentem ki a nappaliba és a kanapéra vágódtam. Bekapcsoltam a tévét, a képernyő viszont sötét maradt. Érdeklődve mentem közelebb. Hiába néztem, nyomogattam a gombokat, semmi nem történt. Aztán hirtelen Eric jelent meg a tévében:
-Na, mi van?-kérdezte karbatett kezekkel.-Bediliztél?
-Hogy kerültél ide?-kopogtattam meg a képernyőt.
-Na tessék!-mondta hitetlenül.-Egy tévéhez beszélsz ember!
Igaza van! Miért beszélgetek egy tévével? Kezdem elhinni, hogy itt valami nem stimmel...
-Mi folyik itt?-kérdeztem.
-Semmi...-vonta meg a vállát a popsztár.-Csak megőrültél!
-Ne mondogasd ezt folyton! Nem őrültem meg! Csak szórakozol velem!
-Észlény!-hajolt közelebb.-Szerinted ha csak szórakoznék, akkor hogy beszélsz velem? Mert felvilágosítalak: ha ez egy előre felvett videó lenne, akkor nem tudnék felelni a kérdéseidre. Kérdezz bármit, válaszolok!
-Akkor válaszolj légy szíves!-mondtam cinikusan.-Mit keresel ott?-ordítottam.
Felment bennem a pumpa, ez csak egy trükk! Dikert szórakozik velem!
-Úgy érted itt?-hallottam a hangját a hátam mögül. Megfordultam és tényleg ott állt velem szemben. A tekintetem újra a tévére vándorolt. A srác ugyanúgy összefonta karokkal figyelt engem, de ahogy visszanéztem, mögöttem már senki nem volt...
-Ezt hogy csinálod?-kérdeztem a tévés Erictől.
-Mondom! Bediliztél!
Felálltam és lefeküdtem a kanapéra. Lehet, hogy tényleg megőrültem? A lelkiismeret furdalás... Lehunytam a szemem és próbáltam megnyugodni. Miért van ez?
-René!-hallottam egy másik hangot. Kinyitottam a szemem és a tévében Wanda jelent meg.
-Úristen!-ültem fel hirtelen.
-Nyugodj meg! Csak rossz a lelkiismereted!-mondta ártatlanul.-Előfordul az ilyen! Gyere kicsit közelebb!
Felálltam és odaléptem a készülékhez.
-Még közelebb!-súgta, mire közelebb hajtottam a fejem.-Még közelebb!
Már gyakorlatilag a fülemet rátapasztottam, amikor újra megszólalt:
-Így jó!-mondta.-Miért kellett ezt csinálnod?-ordította fülembe, én pedig megsüketültem.-Mire volt jó? Áruld már el? Arra, hogy kinyírd Ericet? És ez miért jó neked, elárulod?
-Ne akard, hogy elmondjam mi bajom lett, mert lemegy a nap!-jelent meg ismét Eric.
-Jaj, menj már innen!-jött vissza Wanda és a szemei szikrát szórtak.-A bal lábát majdnem amputálni kellett! A keze eltört, megrepedtek a bordái! És ráadásul még rövid távú amnéziája is volt! Nem tudta, ki vagyok! Hogy lehet valaki ennyire idióta, hogy ilyet tesz? Elárulod René? Hm?
Nekidőltem az asztalnak. Tényleg megőrültem. A fejemet fogtam és gondolkoztam. Miért van ez? Ennyire rossz lenne a lelkiismeretem? Ezek igazak voltak, Eric tényleg ennyire rosszul járt?
Heves kopogtatásra lettem figyelmes.
-Én a helyedben kinyitnám!-mondta Eric utoljára, majd újra elsötétült a képernyő. Kicsit megdöbbenve álltam fel és indultam meg az ajtó felé. Óvatosan elfordítottam a kulcsot, majd kitártam az ajtót.
Még jobban megdöbbentem, Wanda zokogva borult a nyakamba:
-Eric szakított velem!

12 megjegyzés:

  1. Jaj xXD Elakartam olvasni megint majd rájöttem, hogy már olvastam.
    Há, de nagy szerencsém van, enyém az első komi.
    Húú annyit röhögtem Renén.Mondom EZAZ megkapja a magált Muhahaaaaa. De csak ennyi kínzás? Kínozd már szét, ez olyan semmilyen., xDXD Esetleg Freddy?
    Mert jöhetne és szét verni.
    MIVAN? Eric szakított Wandával? Dehát minek? Normális? Ugye csak átverik? De ezzel miért vernék át? Miért szakítottak? MOND MÉÉÉÉÉÉÉÉÉRT?
    Már úgy örültem. :(


    Ez a rész ISZONAYTOSAN SZUPERÜL JÓ LETT ÉS NINCS RÁ SZÓ
    Vagyis van de kifejezhetetlen xd
    Amúgy 20 látogató és meg van a 10000 O.o Hát HAJRÁÁÁÁ :D

    Sok sok sok szerencsét a felvételihez! Remélem nem szúrod el a egyiket se, főleg meg nem csinálsz 30 pontos matekot mint én, hanem jobbat :D Légy nagyon ügyes! Drukkolok! Meg az álmodért is ;)

    Pusziii
    Hűséges Olvasód
    Én
    azaz
    Becksie

    ui.: jólvagyokigenjólvagyok

    VálaszTörlés
  2. mármint megkapja a magáét. írni se tudok. De szerintem tuti átverik. mivel Eric azt mondta h segít Wandának h René visszakapja. Tuti ez is a terv része.
    Szerintem :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon nagyon jó lett!
    Egyáltalán nem baj, ha rövidebb lesz az évad, mint az előző! :)
    Nos az első gondolatom, az volt, hogy: Mi van?!
    És még most sem értem igazán. De ha jól sejtem a következő részben kiderül, hogy mi volt ez, ugye?
    Az elején az jutott eszembe, hogy ugyanazt a büntetést kapta, mint annak idején Wanda. Jól gondolom?
    Ha ezt nem álmodja, akkor bármi is lesz ebből, elég jó bosszút találtak ki. :P
    Azt hiszem mindent leírtam, ami eszembe jutott. Tényleg nagyon jó lett! :D
    Várom a következő fejezetet!
    Üdv
    Zoey

    VálaszTörlés
  4. @Becksie: nyugi, ez még csak hogyis mondjam az eleje... a következőben minden kiderül, ami eddig még nem! :D Majd mindent megértessz! ;)
    És köszi, hogy a fejezetre azt mondtad: "ISZONAYTOSAN SZUPERÜL JÓ LETT ÉS NINCS RÁ SZÓ" :D köszi nagyon! :D
    igen, tudom mindjárt megvan a 10,000 annyira boldog vagyok, hogy az elírhatatlan! pontosan 3 hónap alatt! Huh, köszi hogy szurkolsz! :) igyekszem!

    @Zoey: Nagyon köszi :) Igen, minden kiderül a következőben. És igen, jól gondolod, nem akartam még leírni, de mivel olyan szépen körbeírtam... :D
    Hozom a következőt a hét vége felé! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!:')

    Megint sikerült meglepned :D Hogy miért? A cím alapján először arra gondoltam, hogy Ericnek lesznek látomásai, de örülök, hogy még sem neki :$ Fenébe is, hogy kiskorú -.- Jót nevettem volna, ha lecsukták volna... tetszett volna az ötlet :$ DE, így sokkal jobb :D René bedilizett majoom : DDD Jót nevettem én is ezeken a dolgokon :')

    Hm.. 3 évad? Már NAGYON várom. :) Vajon mik lesznek méég itt?! :P
    Siess az évadzáró résszel :')

    Vanity

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Te lány,engem tényleg a sírba fogsz vinni,mert halálra röhögtem magam azon a részen,amikor halucinált René!! :P haha xD nagyon jól leírtad,teljesen át tudtam érezni a helyzetet.. :D
    Ne máár,nem csukhatják le,mert még csak kiskorú? :S
    na de akkor vigyék elme gyógyintézetbe,ott 'ápolják' az ilyeneket,mint ő! :D
    A végén megijesztettél,hogy mért szakított Eric Wanda-val... de aztán elkezdtem gondolkodni,és nagyon remélem,hogy jól gondolom,hogy ez is a terv része,ugyeee??? *-*
    De jóó,már NAGYON VÁROM a 3.-ik évadot!!! :) És egyáltalán nem baj,hogy kevesebb fejezet lesz ebben,mint az első évadban... :D
    Nagyon jó rész lett,és kíváncsivá tettél,hogy mi lesz az évadzáró részben!!! :D
    Sok sikert a felvételihez,én szurkolni fogok Neked! :)
    Puszi:Viki

    VálaszTörlés
  7. Sziaa :)

    Huh...mennyit nevettem Renén :P Kár, hogy kiskorú...de az elmegyógyintézet lehet, hogy jót tenne neki ;) Bár lehet, hogy büntetésképpen az is megtenné, hogy egy napon át Justin Biebert hallgattatnának vele :P Remélem minimum olyan büntetést kapott, mint annak idején Wanda :)

    Én se nagyon tudok mit mondani a fejezetre :) FANTASZTIKUS :D

    Miért lenne baj, ha kevesebb a fejezet ebben az évadban? Minőség a mennyiség fölött :P

    A 3. évadot NAGYON várom :D


    Puszi: Dorotheaa ♥

    VálaszTörlés
  8. Sziiia! :)
    Áááh, René... azta. o_O Bocsi, de ezt fel kell dolgoznom. :D
    Hát lehet kezd megőrülni, ami nem is baj, menjen diliházba, vagy a börtön jobb lenne. :@ Azért jókat nevettem rajta: "Köszi, Eric!" Azért néztem egyet, hogy: Eric bebújt a gardróbba? o.O
    Nem, nem, nem, nem, Eric és Wanda nem szakíthatnak, az így természetellenes. Bár lehet ez is a terv része... :O Igen, biztosan elhitetik vele, aztán lelkileg teszik tönkre... :D
    Na jó, sokat fantáziálok... annyira jó lett a fejezet. IMÁDTAM!!! *.*
    Már nagyon várom a következő fejezetet!!! *.*
    Siess vele! Csóók <33
    Sziszaa

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Mi az hogy KISKORÚ????? Bááár nem is olyan nagy baj, mert ahogy olvastam eléggé felmondta a szolgálatot az a kis borsószemnyi agyacskája! El kell hogy mondjam, hogy ez a terv jobb mint hogy kötözzék Renét az oszlophoz, és hívják oda Justint énekelni! Mondjuk már neki láttam a füldugaszoknak, na mindegy... Ez olyan terv, hogy én se csinálhattam volna jobban! ;D
    Tuti hogy a szakítás a terv része! Ha meg nem, - amit kétlek - úgy fejbe kólintom Ericet, hogy a fal adja a másikat! Renéről meg ne is beszéljünk... Legyen annyi elég, hogy fognám a fejét, belenyomnám a vécébe, és lehúznám! Aztán meg.. 18+ :DDD
    Szerintem írnom sem kell, hogy a fejezet nagyon tetszett! :)
    Várom a kövit, és a 3. évadot! (:

    Ui.: Sok sikert a felvételihez, és jó síelést! :)
    Puszi: Vivi

    VálaszTörlés
  10. @Vanity: Hát igen, bediliztett! :D Majd minden kiderül a következőben, annyit mondok izgalmas lesz! ;)
    Sietek, ahogy csak tudok! :)

    @Viki: Örülök, hogy jót nevettél... :D Nem árulok el semmit! :) Hozom amint tudom a 3.évaddal együtt! :) Köszi, hogy te is szurkolsz! :)

    @Dorothea: Igen, az jó büntetés lenne, de nem az lesz ennyi elárulok! :D Örülök, hogy tetszett! Hozom amint tudom a részt is és az évadot is! ;)

    @Sziszaa: Nagyon örülök, hogy tetszett! :) Nem árulom, el mi lesz, majd kiderül! :D
    És hozom, amint tudom! Puszi :*

    VálaszTörlés
  11. @Vivi: Örülök, hogy tetszett! :D A fül dugót majd elkérném, ha a barátnőm justint hallgat... :D
    Ennyire azért nem lesz durva... :D
    Hozom amint tudom ket! :D
    És köszi a jó kívánságokat! puszi! :*

    VálaszTörlés