2011. december 25., vasárnap

17.rész - Újra a régi?

Sziasztok! :)
Hát megvolt a karácsony... :D
Ti mit kaptatok?
Én azt hiszem megkaptam a legszebb dolgot, amit csak egy író kaphat.
Cikinek tartottam előző történetem, de mikor kibontottam az egyik ajándékom és a könyv borítóján a nevem alatt szerepel a címe, már nem éreztem gáznak.
Végigolvastam azt a 131 oldalas könyvet, amit ÉN írtam! Nagyon örültem neki, hiszen betehetem olyan könyvek mellé, mint például a Szent Johanna Gimi, Adrian Mole vagy mondjuk a Thomas Brezina könyvsorozatok...
A Magyar lesz a svéd világsztár... című könyvemet a kezemben tartva annyira büszke voltam magamra, mint még soha és ez adott most még több erőt ennek a történetnek a folytatására is. Ki tudja, talán jövőre ezzel találkozok a fa alatt? :D
Ehhez a fejezethez pedig jó olvasást, remélem tetszeni fog! ;)


Láttam, hogy Renének tetszik, amit csináltam. Ismét a réginek érzem magam! Újra Wanda Love, az amerikai vadóc vagyok és nem Wanda Love, a szerény kis Wanda, aki csak attól valaki, hogy Eric Saade barátnője.
Félrelöktem a srácot, úgy mentem ki a szobából. A kanapéra vetődtem és feltettem a lábamat az asztalkára, ügyet sem vetve a bögrére, amit ezzel a mozdulattal le is löktem. René elsimerően bólogatott.
-Ez az a Wanda Love, akiről annyit hallottam!-ült le mellém, és adott egy ötöst. Lazán megvontam a vállam és teljes testemmel feléfordultam.
-És mit találtál ki?-kérdeztem.
-Nem egyszerű, de szerintem meg tudjuk csinálni!-vette elő a laptopját. Megnyitott egy honlapot, én pedig egyből rájöttem mit tervez. Idén Svédországban rendezik a világ legnagyobb zenei fesztiválját, amin egy nagyon szerencsés előadók lépnek fel, lásd: Justin Bieber, Selena Gomez, Joe Jonas, Zendaya Coleman és még hasonló emberek... Főleg az ilyen Disney sztárocskák miatt lesz élvezet tönkretenni...
-A következő lenne!-kezdte René, de a mobilom csörgése félbeszakította. A kijelzőt látva elmosolyodtam. Eric képe villogott rajta. Éppen a barátomat csodáltam, mikor a srác kiverte a kezemből a készüléket, ami így darabjaira esett.
-Mit művelsz?-hábrodotam fel és próbáltam összerakni, de kiesett az akkumlátor, amit sehol nem találtam. René felemelte a keresett tárgyat. Megörültem neki, ám amikor el akartam venni, egyszerűen kihajította az ablakon. Ekkor teljesen ledöbbentem.
-René!-kiabáltam rá.-Miért?
Olyan erősen megszorítottam a karját, hogy még nekem is fájt. Kirántotta a kezét, és egy hirtelen mozdulattal hátrakulcsolta a kezem.
-Mi van? Verekedni nem szoktál?-kérdezte gúnyosan.
-De, csak nem vagyok formában!-szereltem le és a srácot a földre tepertem.
Dühösen ültem vissza a díványra. Nem volt kedvem most elgyepálni, úgyhogy inkább a feladatra koncentráltam. Ericet majd később felhívom. Feltéve, ha megtalálom az aksit. René feltápászkodott, hiába játszotta meg a fájdalmat, engem hidegen hagyott szenvedése.
-Szóval a feladat...-kezdett bele újra, mikor megszólalt az ő telefonja. El kellett nevetnem magam. Anélkül, hogy megnézte volna kikeresi, egy határozott mozdulattal kidobta azt is az ablakon. Elképedve néztem cselekedetét, de nem volt esélyem megkérdezni: miért tette ezt, mert ismét belekezdett mondanivalójába:
-A feladat a következő...


Dühösen vágtam földhöz a mobilom és az egyik váróban elhelyezett székre vágódtam. Mindenki érdekes nézett rám, de nem igazán érdekelt. Mostmár biztos voltam benne, hogy Wanda Renével van. Mindig az ötödik csengés után veszi fel, miután megcsodálta a képem a mobilján. De csak kettőt csengett és letette... Nem gondoltam a legrosszabbra, lehet, hogy az asztalon hagyta és elment aludni, de a rezgés miatt leesett. Micsoda hülyeség ez! Felesleges ilyen dolgokra gondolni! Biztos voltam benne, hogy annál a szemétládánál van! Ha nem lett volna nézőközönségem talán még talán hisztizek is egy egészségeset, de nem volt kedvem cirkuszi előadást tartani.
-Mostmár bejöhetnek!-szólt ki egy mosolygós nővérke az egyik szobából. Mindenki felállt és besietett, én egyedül álltam neki forgatni a szemem, már nem volt kedvem semmihez. Vissza akartam menni Wandához, megvédni őt, újra megölelni...
-Nem jössz?-nézett ki Alex a szobából.-Gyere már, olyan aranyos!
Unottan mentem be, ahol mindenki egy ágy körül ácsorgott. Közelebb léptem és a rapper vidáman köszöntött.
-Szia Eric!-ült fel, hogy megölelhessem. Egy mosolyt erőltettem az arcomra, úgy csodáltam a kiskölyköt, aki a hasán aludt.
-Elnézést, el kell vinnem fürdetésre!-jelent meg a nővér a körben és kiemelte a kisbabát. Ezt a csapatom nem nagyon szívlelte, így el is indultak kifelé. Gondoltam én is utánuk megyek, de Dev megfogta a kezem.
-Mi a baj?-kérdezte és leültetett az ágya szélére.
-Semmi különös...-vontam meg a vállam.
-Hát, nem úgy nézel ki!-rázta meg a fejét.
-Na jó...-sóhajtottam.-Otthon kellett hagynom a barátnőmet, és van egy srác, aki nagyon nyomul rá, ha fejezhetem ki maga így. Jó, tudom, hogy ezeket csak beképzelem magam, de attól félek, hogy ellenem fordítja, mert a srác régi ismerősöm és nem a barátaim közé tartozik. És féltem a lányt, hiszem könnyen befolyásolható... Érzem, hogy valami nem stimmel, nem veszi fel a telefon, egyikük sem. És nem tudom...
A rapper megsimogatta a karom. Nagyon el voltam kenődve, de jó érzés volt megosztani valakivel a gondjaimat.
-Hogy hívják a barátnődet?-kérdezte hirtelen Dev, miközben inni kezdett.
-Wanda Love...-ábrándoztam, mire a rapper kiköpte a vizet, ami a szájában volt és hitetlenül nézett rám.
-Az amerikai vadóc?-nézett rám döbbenten, én pedig bólintottam.-Azonnal hívd fel! Nem tudom ki az a srác, akivel ott hagytad, de akár vissza is változtathatja olyanná, mint volt! És ki tudja, tényleg ellened fogja uszítani! Menj, azonnal a következő géppel haza!
Teljesen kétségbeestem, szavai megrémítettek. Előkaptam a telefonom és ismét tárcsáztam a barátnőmet.
-Ki van kapcsolva...-engedtem le a kezem. Soha nem kapcsolja ki a telefonját.
-Azonnal menj haza!-mondta Dev, én pedig bólintottam és miután utoljára megöleltem, kiviharzottam a teremből és azt sem érdekelt, hogy Tom és a többiek utánam kiabálnak, csak rohantam haza Wandához...

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Kíváncsi vagyok mi az a feladat. :)
    Remélem nem lesz nagy baj! :P
    Várom a következő fejezetet!
    Üdv
    Zoey

    VálaszTörlés
  2. Köszi Zoey! :)
    Örülök, hogy tetszett!
    Jó kis feladat lesz...
    Baj meg annyi lesz, mint a záporeső, de végül úgyis megoldódik! ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jól sikerült ez a fejezet is! :)
    Kíváncsi leszek mi az a feladat,ami olyan 'lényeges' Wanda számára! De René-t tényleg meg fogom egyszer nyúzni,szegény telefon. :D
    Remélem hamar oda fog érni Eric,de akkor nem lenne izgalmas a történet,és hamar véget érne,ami nem lenne jó! (de azért ne történjen akkora nagy baj!) :P
    Várom a következőt! :)
    Üdv:Viki

    VálaszTörlés
  4. Köszi Viki, örülök, hogy tetszett! ;)
    Hát igen, szegény telefon... :D
    Ezt elárulom: Eric nem fog odamenni.
    Lesznek majd bajok, de végül mindenki megkapja, amit akar vagy érdemel... ;D

    VálaszTörlés